Pierwsze spojrzenie na 2026 Subaru Forester Wilderness: powrót wygranej

lut 12, 2025

Linia modeli Wilderness była historycznie jednym z najbardziej rozsądnych i oczywistych decyzji biznesowych, jakie kiedykolwiek podjęło Subaru. Wziąć markę, która już kojarzy się z aktywnym wypoczynkiem na świeżym powietrzu (Subaru), i dać jej więcej modeli terenowych? Oczywiście, że ten plan się sprawdził; teraz 2026 Subaru Forester Wilderness jest tutaj, aby kontynuować tę linię.

Proszę, Subaru, czy może być jeszcze lepiej?

Bawić się czymś dobrym jest zazwyczaj akceptowalne, jeśli ulepszasz to, co już masz, a to właśnie zrobiło Subaru. Najważniejsze zmiany to szersze opony, ulepszony chłodnic oleju przekładniowego i nieco zwiększony prześwit – teraz 236 mm w porównaniu do 234 mm wcześniej. Podwyższenie osiągnięto dzięki dłuższym sprężynom i amortyzatorom, a nie oponom, które są tymi samymi Yokohama Geolander All-Terrain na ekskluzywnych dla modelu Wilderness 17-calowych felgach.

001-2026-subaru-forester-wilderness.jpg

Modernizowany chłodnic oleju przekładniowego zwiększa zdolność holowania z 1360 kg do 1590 kg, a także powinien pomóc utrzymać chłód podczas poważnej jazdy w terenie. W tym samym duchu inżynierowie Subaru zainstalowali czujnik temperatury w tylnym dyференcjale, abyś wiedział, kiedy przesadzisz z jazdą w terenie i powinieneś się zatrzymać, aby pozwolić samochodowi ostygnąć.

002-2026-subaru-forester-wilderness.jpg

Dalej na liście ulepszeń znajduje się bezstopniowa przekładnia, która ma teraz krótsze przełożenie główne dla lepszej jazdy z niską prędkością. Symetryczny napęd na wszystkie koła, już zaktualizowany na rok 2025, pozostaje w dużej mierze taki sam ze swoim szybszym blokującym centralnym dyferencjałem i zdolnością do uwzględniania kąta skrętu kierownicy podczas rozdzielania mocy. Podobnie jak wcześniej, tryb jazdy w terenie X-Mode otrzymuje dodatkowe, specyficzne dla terenu ustawienia. Przed przekładnią Wilderness wykorzystuje ten sam 2,5-litrowy, bokserowy silnik czterocylindrowy co zwykły Forester. Z 180 KM i 240 Nm momentu obrotowego uznaliśmy go za nieco zbyt słaby w naszych testach. Na razie nie ma informacji o tym, czy kiedykolwiek pojawi się hybrydowy Forester Wilderness.

Inne dane liczbowe

Prześwit to tylko jeden z czynników podczas jazdy w terenie. Potrzebujesz również dobrych kątów natarcia, rampowego i zejścia, aby nie uszkodzić dolnych części samochodu o przeszkody. Forester Wilderness zwiększa kąt natarcia standardowego modelu z 19 stopni do 23,5, kąt rampowy z 19,5 stopni do 21, a kąt zejścia z 24,6 stopni do 25,5. Są one w zasadzie identyczne jak w poprzednim Foresterze Wilderness (z wyjątkiem poprawy kąta zejścia o 0,1 stopnia), pomimo nieco zwiększonego prześwitu.

029-2026-subaru-forester-wilderness.jpg

Pod spodem zakładamy, że nowy Wilderness nadal wykorzystuje aluminiową osłonę pod silnikiem z dodatkowymi opcjonalnymi płytami ochronnymi dla innych elementów podwozia, chociaż Subaru nie dostarczyło konkretnych informacji na ten temat.

Na dachu znajduje się bagażnik dachowy o nośności statycznej 360 kg (na parkingu), ale dynamiczna nośność (podczas jazdy) została zmniejszona do 80 kg (wcześniej 100 kg).

035-2026-subaru-forester-wilderness.jpg

Wewnątrz pojemność bagażnika wynosi teraz 0,78 metra sześciennego za drugim rzędem siedzeń i 1,96 metra sześciennego przy złożonych siedzeniach, podobnie jak we wszystkich innych Foresterach, z wyjątkiem modelu podstawowego.

Krótkie informacje o pozostałych szczegółach 2026 Subaru Forester Wilderness

Podobnie jak wcześniej, model Wilderness otrzymuje własne obudowy nadwozia, sześciokątne diodowe światła przeciwmgielne i akcenty w kolorze „anodyzowanej miedzi” na przednim i tylnym zderzaku oraz we wnętrzu. Sztuczna skóra StarTex jest standardowa, podobnie jak 12,3-calowy cyfrowy zestaw wskaźników, który zadebiutował w Foresterze Hybrid i który oczywiście otrzymał specjalne grafiki Wilderness. Może on również wyświetlać mapy Apple Maps w zestawie wskaźników.

046-2026-subaru-forester-wilderness-interior.jpg

Nie będziesz mógł kupić Forestera Wilderness przed jesienią tego roku, a Subaru trzyma pozostałe szczegóły w tajemnicy do tego czasu. Najważniejsza jest oczywiście cena. Biorąc pod uwagę model poprzedniej generacji, szacujemy, że będzie on zbliżony, ale nie na szczycie gamy, więc szacujemy cenę początkową na około 37 000 dolarów.

Chcesz kupić auto z zagranicy z zyskiem?

Skontaktuj się z WESTMOTORS, na pewno pomożemy.

Masz pytania?
Zapytaj naszych ekspertów!

Promocje i rabaty dla naszych klientów

Jesteśmy zainteresowani długoterminową współpracą, dlatego co miesiąc przygotujemy nowe, ciekawe promocje i rabaty dla naszych klientów. Wszystkie szczegóły dotyczące promocji można uzyskać u naszych menedżerów.

Podaruj samochód marzeń!

Kup bon podarunkowy dla swoich bliskich z ustaloną ceną naszych usług! Osoba okazująca bon będzie mogła zamówić samochód w dowolnym przedziale cenowym za jedyne 3000 netto za nasze usługi i zaoszczędzić do 60% !

Rabat na ponowne zakupy

Kupując drugie i kolejne auto z naszą firmą otrzymujesz gwarantowany rabat 20% na nasze usługi.

Wybierz samochód już teraz!

Zaznacz 3 parametry: rodzaj paliwa, rodzaj nadwozia i budżet.

Wyślemy Ci kilka korzystnych opcji samochodów, które najbardziej odpowiadają twoim wymaganiom.

Rodzaj paliwa

Twój budżet (zł)
w tym dostawa i odprawa celna