Pierwsze spojrzenie na Porsche 911 Carrera S: przejście do 992.2 z większą mocą
sty 13, 2025
Porsche 911 Carrera S z 2025 roku dołącza do 911 Carrera, Carrera T i nowego GTS Hybrid na początku kolejnego rozdziału dla jednego z najbardziej ikonicznych samochodów sportowych na świecie. Rok modelowy 2025 zwiastuje nadejście nowej generacji 992.2 911, ponieważ Porsche lubi ułamki dziesiętne w połączeniu z liczbami, które z jakiegoś powodu pokrywają się z nazwami jego samochodów. Pomijając matematyczną traumę, najnowsza wersja S, najpopularniejszego członka linii 911, przynosi ze sobą znaczny wzrost wydajności w porównaniu ze zwykłym 911 Carrera i kilka innych „miłych” aktualizacji.
Bitte, Sir, Könnte ich Mehr Boost Haben? (Proszę pana, czy mógłbym dostać więcej doładowania?)
Ostatnio było tak wiele przypadków, kiedy informowaliśmy o producencie samochodów, wprowadzającym drobne aktualizacje do nowego modelu, ale pozostawiającym silnik całkowicie nietkniętym. To nie jest coś, co może ujść na sucho takiemu producentowi jak Porsche, i dlatego Carrera S, szczerze mówiąc, jest odrobinę odświeżająca. Przy 473 koniach mechanicznych nowy 3,0-litrowy sześciocylindrowy silnik przeciwsobny z podwójnym turbodoładowaniem Carrera S otrzymuje wzrost o 30 KM w porównaniu z odchodzącym modelem 992.1. Ten skok mocy, być może, nie zmieni życia, ale to nie jest też drobiazg, i powinien objawić się w naszych testach wydajności, jak tylko nasz zespół testowy się do niego dostanie. Szczytowy moment obrotowy pozostaje bez zmian — 530 Nm. I tak, zanim zapytacie, Porsche Carrera S z 2025 roku w standardowej konfiguracji jest dostarczane z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów PDK z podwójnym sprzęgłem. Podobnie jak w Carrerze, to jedyny wybór. Chcecie „dostępne” 911 z mechaniczną skrzynią biegów? Potrzebujecie Carrery T.
Porsche twierdzi, że dodatkowa moc Carrery S jest osiągana dzięki nowym turbosprężarkom, zoptymalizowanemu chłodzeniu powietrza doładowującego i „innym zmianom”. Podejrzewamy, że oprócz nowych turbin, tutaj również jest zaangażowane strojenie ECU. Porsche twierdzi, że gdy nowa Carrera S jest wyposażona w pakiet Sport Chrono, może przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 3,1 sekundy, co jest o 0,2 sekundy szybciej niż 992.1 Carrera S. Wkrótce potem Porsche Carrera S z 2025 roku osiągnie prędkość maksymalną 307 km/h.
Aktualizacja wyposażenia
Porsche nie poprzestało na samym silniku z tyłu przy aktualizacji nowej Carrery S. Standardowe wyposażenie również stało się o kilka poziomów lepsze. Carrera S teraz obejmuje sportowy układ wydechowy ze srebrnymi końcówkami. Otrzymuje również pakiet hamulcowy od 992.1 Carrera GTS, który obejmuje 16-calowe przednie i 15-calowe tylne tarcze.
Porsche Torque Vectoring Plus i zestaw różnej wielkości 20- i 21-calowych kół przechodzą jako standardowe wyposażenie z poprzedniego modelu. Powracające opcje obejmują ceramiczne kompozytowe hamulce Porsche (PCCB), aktywne zawieszenie PASM, które obniża samochód o 10 mm, i układ kierowniczy tylnej osi.
Skórzany nastrój
Jeśli chodzi o wnętrze Porsche Carrera S z 2025 roku, główne słowo dnia to „skóra”, w tym sensie, że kupujący otrzymają jej więcej. Więcej paneli będzie wykończonych skórą niż wcześniej, w tym siedzenia, zagłówki, górna część deski rozdzielczej, górne panele drzwi i tylne siedzenia, jeśli są zamontowane.
Mówiąc o tych tylnych siedzeniach „w razie potrzeby”, powracają one jako bezpłatna opcja. W przeciwnym razie coupe Porsche Carrera S w standardowej konfiguracji jest dostarczane tylko z dwoma siedzeniami. Cabrio jest dostarczane z tylnym siedzeniem w standardowej konfiguracji, ale w tym modelu nie ma możliwości ich usunięcia.
Jeśli ktoś potrzebuje jeszcze więcej skóry niż to, może wybrać opcję pełnego skórzanego wykończenia wnętrza, która pokrywa dolną część deski rozdzielczej, pokrywę schowka na rękawiczki, tylne panele boczne i tylny tunel skórą. Porsche, oczywiście, oferuje wiele innych opcji skóry dla różnych detali w całym wnętrzu.
Ceny Porsche 911 Carrera S z 2025 roku
Do czasu, gdy to przeczytacie, Porsche 911 Carrera S z 2025 roku powinno być już dostępne do zamówienia. Coupe 911 Carrera S będzie kosztować od 148 395 dolarów, a Cabriolet — od 161 595 dolarów. Coupe 992.2 kosztuje prawie o 14 000 dolarów więcej niż odchodzący model, ale ma więcej mocy, mocniejsze hamulce i więcej skóry. Czy to się zgadza matematycznie? Z niecierpliwością czekamy na nasz pierwszy testowy jazdę Porsche 911 Carrera S z 2025 roku, aby się o tym przekonać.
Chcesz kupić auto z zagranicy z zyskiem?
Skontaktuj się z WESTMOTORS, na pewno pomożemy.
Masz pytania?
Zapytaj naszych ekspertów!
Promocje i rabaty dla naszych klientów
Jesteśmy zainteresowani długoterminową współpracą, dlatego co miesiąc przygotujemy nowe, ciekawe promocje i rabaty dla naszych klientów. Wszystkie szczegóły dotyczące promocji można uzyskać u naszych menedżerów.
Podaruj samochód marzeń!
Kup bon podarunkowy dla swoich bliskich z ustaloną ceną naszych usług! Osoba okazująca bon będzie mogła zamówić samochód w dowolnym przedziale cenowym za jedyne 3000 netto za nasze usługi i zaoszczędzić do 60% !
Rabat na ponowne zakupy
Kupując drugie i kolejne auto z naszą firmą otrzymujesz gwarantowany rabat 20% na nasze usługi.

Wybierz samochód już teraz!
Zaznacz 3 parametry: rodzaj paliwa, rodzaj nadwozia i budżet.
Wyślemy Ci kilka korzystnych opcji samochodów, które najbardziej odpowiadają twoim wymaganiom.