Pierwsze spojrzenie na Porsche 911 Carrera S: przejście do 992.2 z większą mocą

sty 13, 2025

Porsche 911 Carrera S z 2025 roku dołącza do 911 Carrera, Carrera T i nowego GTS Hybrid na początku kolejnego rozdziału dla jednego z najbardziej ikonicznych samochodów sportowych na świecie. Rok modelowy 2025 zwiastuje nadejście nowej generacji 992.2 911, ponieważ Porsche lubi ułamki dziesiętne w połączeniu z liczbami, które z jakiegoś powodu pokrywają się z nazwami jego samochodów. Pomijając matematyczną traumę, najnowsza wersja S, najpopularniejszego członka linii 911, przynosi ze sobą znaczny wzrost wydajności w porównaniu ze zwykłym 911 Carrera i kilka innych „miłych” aktualizacji.

2025-porsche-911-carrera-s-992-2-2.jpg

Bitte, Sir, Könnte ich Mehr Boost Haben? (Proszę pana, czy mógłbym dostać więcej doładowania?)

Ostatnio było tak wiele przypadków, kiedy informowaliśmy o producencie samochodów, wprowadzającym drobne aktualizacje do nowego modelu, ale pozostawiającym silnik całkowicie nietkniętym. To nie jest coś, co może ujść na sucho takiemu producentowi jak Porsche, i dlatego Carrera S, szczerze mówiąc, jest odrobinę odświeżająca. Przy 473 koniach mechanicznych nowy 3,0-litrowy sześciocylindrowy silnik przeciwsobny z podwójnym turbodoładowaniem Carrera S otrzymuje wzrost o 30 KM w porównaniu z odchodzącym modelem 992.1. Ten skok mocy, być może, nie zmieni życia, ale to nie jest też drobiazg, i powinien objawić się w naszych testach wydajności, jak tylko nasz zespół testowy się do niego dostanie. Szczytowy moment obrotowy pozostaje bez zmian — 530 Nm. I tak, zanim zapytacie, Porsche Carrera S z 2025 roku w standardowej konfiguracji jest dostarczane z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów PDK z podwójnym sprzęgłem. Podobnie jak w Carrerze, to jedyny wybór. Chcecie „dostępne” 911 z mechaniczną skrzynią biegów? Potrzebujecie Carrery T.

2025-porsche-911-carrera-s-992-2-4.jpg

Porsche twierdzi, że dodatkowa moc Carrery S jest osiągana dzięki nowym turbosprężarkom, zoptymalizowanemu chłodzeniu powietrza doładowującego i „innym zmianom”. Podejrzewamy, że oprócz nowych turbin, tutaj również jest zaangażowane strojenie ECU. Porsche twierdzi, że gdy nowa Carrera S jest wyposażona w pakiet Sport Chrono, może przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 3,1 sekundy, co jest o 0,2 sekundy szybciej niż 992.1 Carrera S. Wkrótce potem Porsche Carrera S z 2025 roku osiągnie prędkość maksymalną 307 km/h.

Aktualizacja wyposażenia

Porsche nie poprzestało na samym silniku z tyłu przy aktualizacji nowej Carrery S. Standardowe wyposażenie również stało się o kilka poziomów lepsze. Carrera S teraz obejmuje sportowy układ wydechowy ze srebrnymi końcówkami. Otrzymuje również pakiet hamulcowy od 992.1 Carrera GTS, który obejmuje 16-calowe przednie i 15-calowe tylne tarcze.

2025-porsche-911-carrera-s-992-2-8.jpg

Porsche Torque Vectoring Plus i zestaw różnej wielkości 20- i 21-calowych kół przechodzą jako standardowe wyposażenie z poprzedniego modelu. Powracające opcje obejmują ceramiczne kompozytowe hamulce Porsche (PCCB), aktywne zawieszenie PASM, które obniża samochód o 10 mm, i układ kierowniczy tylnej osi.

Skórzany nastrój

Jeśli chodzi o wnętrze Porsche Carrera S z 2025 roku, główne słowo dnia to „skóra”, w tym sensie, że kupujący otrzymają jej więcej. Więcej paneli będzie wykończonych skórą niż wcześniej, w tym siedzenia, zagłówki, górna część deski rozdzielczej, górne panele drzwi i tylne siedzenia, jeśli są zamontowane.

Mówiąc o tych tylnych siedzeniach „w razie potrzeby”, powracają one jako bezpłatna opcja. W przeciwnym razie coupe Porsche Carrera S w standardowej konfiguracji jest dostarczane tylko z dwoma siedzeniami. Cabrio jest dostarczane z tylnym siedzeniem w standardowej konfiguracji, ale w tym modelu nie ma możliwości ich usunięcia.

2025-porsche-911-carrera-s-992-2-1.jpg

Jeśli ktoś potrzebuje jeszcze więcej skóry niż to, może wybrać opcję pełnego skórzanego wykończenia wnętrza, która pokrywa dolną część deski rozdzielczej, pokrywę schowka na rękawiczki, tylne panele boczne i tylny tunel skórą. Porsche, oczywiście, oferuje wiele innych opcji skóry dla różnych detali w całym wnętrzu.

Ceny Porsche 911 Carrera S z 2025 roku

Do czasu, gdy to przeczytacie, Porsche 911 Carrera S z 2025 roku powinno być już dostępne do zamówienia. Coupe 911 Carrera S będzie kosztować od 148 395 dolarów, a Cabriolet — od 161 595 dolarów. Coupe 992.2 kosztuje prawie o 14 000 dolarów więcej niż odchodzący model, ale ma więcej mocy, mocniejsze hamulce i więcej skóry. Czy to się zgadza matematycznie? Z niecierpliwością czekamy na nasz pierwszy testowy jazdę Porsche 911 Carrera S z 2025 roku, aby się o tym przekonać.

Chcesz kupić auto z zagranicy z zyskiem?

Skontaktuj się z WESTMOTORS, na pewno pomożemy.

Masz pytania?
Zapytaj naszych ekspertów!

Promocje i rabaty dla naszych klientów

Jesteśmy zainteresowani długoterminową współpracą, dlatego co miesiąc przygotujemy nowe, ciekawe promocje i rabaty dla naszych klientów. Wszystkie szczegóły dotyczące promocji można uzyskać u naszych menedżerów.

Podaruj samochód marzeń!

Kup bon podarunkowy dla swoich bliskich z ustaloną ceną naszych usług! Osoba okazująca bon będzie mogła zamówić samochód w dowolnym przedziale cenowym za jedyne 3000 netto za nasze usługi i zaoszczędzić do 60% !

Rabat na ponowne zakupy

Kupując drugie i kolejne auto z naszą firmą otrzymujesz gwarantowany rabat 20% na nasze usługi.

Wybierz samochód już teraz!

Zaznacz 3 parametry: rodzaj paliwa, rodzaj nadwozia i budżet.

Wyślemy Ci kilka korzystnych opcji samochodów, które najbardziej odpowiadają twoim wymaganiom.

Rodzaj paliwa

Twój budżet (zł)
w tym dostawa i odprawa celna