Wyposażenie i koszt 2025 Toyota 4runner: podsumowanie wszystkich wariantów tego zapaśnika z Wranglerem
lut 21, 2025
Chociaż zewnętrznie wygląda znajomo, średniej wielkości SUV Toyota 4Runner na rok modelowy 2025 przeszedł całkowitą metamorfozę. Ceny i konfiguracje właśnie zostały ogłoszone. Jeśli szukasz średniej wielkości SUV-a terenowego od Toyoty, ale niekoniecznie chcesz Land Cruisera z wyłącznie hybrydowym napędem, masz teraz alternatywę w 4Runnerze, która jest tańsza o całe 15 000 dolarów! Jeśli chcesz zainwestować w, trzeba przyznać, dobry hybrydowy układ i-Force Max od Toyoty, który jest opcjonalny w 4Runnerze, i tak zaoszczędzisz w porównaniu z Land Cruiserem?
Krótka i szybka odpowiedź – tak. Nowy hybrydowy 4Runner i-Force Max zaczyna się od 53 440 dolarów, co jest mniej niż obecna cena początkowa 56 450 dolarów za Land Cruisera z wyłącznie hybrydowym napędem w podstawowej wersji 1958. Oba SUV-y zbudowane są na tej samej platformie z tą samą dostępną hybrydową przekładnią, więc tak naprawdę wszystko sprowadza się do dostępnego opcjonalnego trzeciego rzędu siedzeń w 4Runnerze, w porównaniu z dwurzędowym, bardziej kanciastym designem w stylu dziedzictwa LC. Kiedy myślimy o terenowych samochodach, przeciętny kupujący ma na myśli tylko dwa samochody Toyoty: bliźniacze modele Tacoma i 4Runner. Chociaż otrzymaliśmy wskazówki dotyczące tego, czego możemy się spodziewać po Toyocie 4Runner 2025 po premierze zupełnie nowej Tacomy, nie mieliśmy pełnego obrazu do oficjalnej premiery tego 4Runnera szóstej generacji. Od zwykłego SR5 po gotowego do podróży terenowych, oto wersje, które możesz wybrać dla swojego nowego 4Runnera 2025, gdy pojawi się u dealerów.
Standardowe wyposażenie 2025 Toyota 4Runner
Podobnie jak Toyota Tacoma czwartej generacji, Toyota 4Runner 2025 jest całkowicie nowa. 2025 4Runner zbudowany jest na tej samej platformie TNGA-F i wykorzystuje ramę drabinkową z pięcioma członami z wielowahaczowym zawieszeniem z tyłu, podczas gdy przód nadal opiera się na niezależnym zawieszeniu na podwójnych wahaczach poprzecznych. Pozwala to zupełnie nowemu 4Runnerowi holować do 2720 kg dzięki 2,4-litrowemu rzędowemu czterocylindrowemu silnikowi z turbodoładowaniem o mocy 278 KM i momencie obrotowym 430 Nm. Jednak 4Runner otrzyma dwie wersje tego silnika, z których druga to hybrydowy i-Force Max, generujący 326 KM i 630 Nm momentu obrotowego dzięki 48-konnemu silnikowi elektrycznemu umieszczonemu między silnikiem a skrzynią biegów. Ten czterocylindrowy silnik hybrydowy z turbodoładowaniem zastępuje stary 4,0-litrowy silnik V6 i generuje o 86 KM więcej mocy, a także zapewnia 2,4 kW inwerter prądu przemiennego o napięciu 120 V do zasilania urządzeń elektronicznych. Wszystkie 4Runnery będą wyposażone w ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów, przenoszącą moc na tylne koła lub na system napędu na wszystkie koła (pełny lub częściowy), w zależności od wybranej wersji wyposażenia. Modele z napędem na tylne koła otrzymają automatyczny mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu, podczas gdy wszystkie modele z napędem na wszystkie koła otrzymają elektronicznie sterowany system aktywnej kontroli trakcji w połączeniu z automatycznym LSD.
Standardowe funkcje bezpieczeństwa i komfortu 2025 Toyota 4Runner
Każdy Toyota 4Runner 2025 otrzyma Toyota Safety Sense 3.0, ponieważ stał się standardem dla każdego pojazdu TNGA-F i będzie obejmował Proactive Driving Assist, który pomaga podczas normalnej jazdy, jeśli jest aktywny. Wewnątrz wszystko wygląda bardzo podobnie do Tacomy, w tym pokrywa na desce rozdzielczej po stronie kierowcy, na której kodem Morse'a napisano „Accessory Ready”.
System Multi-Terrain Select działa teraz zarówno w trybie 4-High, jak i 4-Low, a nowa funkcja CRAWL Control działa ciszej niż poprzednia wersja. Standardowe wyposażenie wszystkich wersji obejmuje również system Smart Key z przyciskiem start, który umożliwia korzystanie z telefonu jako klucza dla podłączonych smartfonów, jeśli masz aktywną wersję próbną lub subskrypcję Remote Connect. Wszystkie 4Runnery 2025 będą również wyposażone w bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto, a także oferują połączenie przez port danych i ładowanie USB-C po prawej stronie ekranu dotykowego. Podwójne porty ładowania USB-C są standardowe w pierwszym rzędzie. Wszystkie Toyota 4Runner 2025 będą miały składane tylne siedzenia, aby zwiększyć przestrzeń ładunkową.
2025 Toyota 4Runner SR5
To najbardziej podstawowy wariant 4Runnera 2025 roku, więc można spodziewać się, że będzie wyposażony tylko w minimalne wyposażenie, które obejmuje napęd na tylne koła, 8-calowy ekran multimedialny i 7-calowy zestaw wskaźników. Moc pochodzi ze standardowego układu i-Force bez hybrydy, generującego 278 KM i 430 Nm momentu obrotowego. Mimo to, nadal jest w stanie holować do 2720 kg, więc może być godnym posiadania SUV-em terenowym. Zwłaszcza, że można go zamówić z systemem napędu na wszystkie koła 4WD i odpowiednim prześwitem 234 mm.
2025 Toyota 4Runner TRD Sport
Wersja TRD Sport 2025 4Runnera może być bardziej zorientowana na jazdę po asfalcie, ale nie zostawi Cię w tarapatach podczas zjazdów z utwardzonej drogi. Podobnie jak w Tacoma TRD Sport, znajdziesz logo "TRD" wszędzie tam, gdzie Toyota mogła je umieścić, na przykład zestaw unikalnych naklejek "TRD Sport", amortyzatory z oznaczeniem TRD i koła TRD. Wersja TRD Sport dostępna jest zarówno z napędem na tylne koła, jak i na wszystkie koła. Jednak w przeciwieństwie do Tacoma TRD Sport, nie otrzyma układu napędowego i-Force Max. Zamiast tego pozostaje ze standardowym silnikiem i-Force bez hybrydy. TRD Sport Premium bierze standardowy Sport i dodaje wysokiej klasy funkcje technologiczne.
2025 Toyota 4Runner TRD Off-Road
Jeśli bardziej interesuje Cię jazda w terenie niż jazda po drogach, to 4Runner TRD Off-Road 2025 jest dla Ciebie. TRD Off-Road ma podobny poziom wyposażenia do TRD Sport, ale jest bardziej zorientowany na jazdę w terenie niż na jazdę po drodze i otrzymuje bardziej miękkie opony z wyższymi bokami dzięki mniejszym kołom TRD Off-Road, amortyzatorom Bilstein z monorurowymi zbiornikami, które można zdjąć, oraz płytom ochronnym. Jednak ten pakiet będzie oferował układ napędowy i-Force Max jako opcję.
Off-Road z silnikiem i-Force Max będzie również standardowo wyposażony w 2,4 kW inwerter prądu przemiennego w przestrzeni ładunkowej, ponieważ wszystkie hybrydy i-Force Max są wyposażone w to gniazdo standardowo. Należy również wziąć pod uwagę nieco większą masę, ponieważ ta hybryda jest wyposażona w baterię niklowo-wodorkową (NiMH) o pojemności 1,87 kWh. Podobnie jak w przypadku TRD Sport Premium, możesz wziąć TRD Off-Road i dodać luksusowe funkcje, zanim przejdziesz do TRD Pro, o którym powiemy później. Oczekujemy również, że zobaczymy tutaj 14-calowy ekran multimedialny i 12,3-calowy cyfrowy zestaw wskaźników.
2025 Toyota 4Runner Limited
Stworzony bardziej w stylu TRD Sport, ale z większą ilością luksusu i technologii, Toyota 4Runner Limited 2025 będzie wyposażony w 18-calowe koła, srebrne wykończenia i napęd na wszystkie koła 4WD, wyposażony albo w standardowy czterocylindrowy silnik turbo i-Force, albo w opcjonalny hybrydowy i-Force Max. Podobnie jak Tacoma Limited, 4Runner Limited jest wyposażony w standardzie w adaptacyjne zawieszenie z regulowanymi amortyzatorami, 14-calowy ekran multimedialny z systemem audio JBL z 14 głośnikami oraz 12,3-calowy cyfrowy zestaw wskaźników. Elektrycznie otwierana klapa bagażnika z funkcją bezdotykowego otwierania również będzie standardem. Reflektory w Limited będą miały również logo "4Runner".
Jedną z dwóch nowych wersji na rok 2025 jest 4Runner Platinum. Podobnie jak inne wersje Platinum, jest to zdecydowanie luksusowa wersja z czarnymi elementami stylistycznymi, podgrzewanymi siedzeniami drugiego rzędu, standardowym pakietem Tow Tech, wyświetlaczem przeziernym i automatycznymi czujnikami deszczu. Pomimo luksusowego wykończenia, układ napędowy i-Force jest standardowy dla wersji Premium. Hybrydowy układ i-Force Max, wraz z różnymi pakietami technologicznymi, jest dostępny jako opcja.
Toyota 4Runner TRD Pro 2025
W 2025 roku powraca popularna wcześniej wersja 4Runner TRD Pro, która została ulepszona w porównaniu do poprzedniej wersji. Zaczyna się od standardowego układu napędowego i-Force Max i systemu stałego napędu na wszystkie koła 4WD. Będzie to obejmować układ dolotowy TRD Performance, ale „funkcjonalny” wlot powietrza na masce nie jest podłączony do tego dolotu. TRD Pro wykorzystuje unikalne ustawienie amortyzatorów Fox Racing Shox z wewnętrznym bypass i zewnętrznymi zbiornikami olejowymi, które sterują unikalnym zestawem kutych górnych wahaczy sterujących ze znaczkami „TRD Pro”. TRD Pro otrzyma również zestaw 33-calowych opon Toyo Open Country A/T w standardzie.
Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, TRD Pro będzie miał unikalne reflektory z logo „TRD” w reflektorze pasażera i „Pro” w reflektorze kierowcy. Na drzwiach bagażnika TRD Pro logo „4Runner” zostało zastąpione logo „TRD Pro”, ale kratka będzie miała tradycyjny design z wbudowanym pasem świetlnym Rigid Industries. Pasek świetlny jest aktywny tylko przy włączonych światłach drogowych, co jest przeciwieństwem świateł przeciwmgielnych. Wysokowytrzymałe stalowe płyty ochronne są standardowe i mają srebrno-czerwoną kolorystykę TRD. TRD Pro jest również wyposażony w mechanizm odłączania stabilizatora Toyota, który jest elektronicznie sterowanym systemem odłączania stabilizatora poprzecznego, różniącym się od starszego systemu KDSS. Ten system w TRD Pro nie jest automatyczny i wymaga całkowitego zatrzymania pojazdu, aby go wyłączyć. Będzie również wyposażony w 14-calowy ekran multimedialny i 12,3-calowy cyfrowy zestaw wskaźników w standardzie.
Toyota 4Runner Trailhunter 2025
Trailhunter jest pozycjonowany jako gotowa do wypraw terenowych wersja, która jest idealna dla prawdziwych poszukiwaczy przygód. Jedną z ciekawych „niespodzianek” są reflektory: po stronie kierowcy znajduje się logo „Trailhunter”, a po stronie pasażera – symbol kompasu. Podobnie jak TRD Pro, Trailhunter standardowo wyposażony jest w zestaw kutych górnych wahaczy sterujących, ale zamiast oznaczeń „TRD Pro” ma oznaczenia „Trailhunter” i kompas. Za amortyzację odpowiada zestaw amortyzatorów Old Man Emu, a Ty możesz napompować opony za pomocą standardowej pokładowej sprężarki powietrza w przestrzeni ładunkowej, co na razie jest ekskluzywne dla Trailhuntera, ale może pojawić się w innych wersjach w przyszłości. Te opony to 33-calowe Toyo Open Country A/T, które zwiększają wysokość Trailhuntera o 51 mm z przodu i 38 mm z tyłu w porównaniu do standardowego 4Runnera. Znajdziesz tu również 2,4-kilowatowy inwerter prądu przemiennego w Trailhunterze dzięki jego standardowemu hybrydowemu układowi napędowemu i-Force Max.
Trailhunter otrzymał również zamontowany na grillu pasek świetlny i światła przeciwmgielne Rigid Industries, podobnie jak TRD Pro, ale światła przeciwmgielne w Trailhunterze mogą świecić zarówno na żółto, jak i na biało, co jest przydatne podczas jazdy po zakurzonych szlakach. Toyota pomyślała również o zatykaniu się filtra, dodając specjalny wlot powietrza do silnika. Należy zauważyć, że ten snorkel nie jest przeznaczony do brodzenia, ponieważ nie jest szczelny. Podobnie jak TRD Pro, Trailhunter ma dodatkowe osłony podwozia wykonane z wysokiej wytrzymałości stali, ale osłona silnika nie jest pomalowana na srebrno-czerwony kolor TRD. Dodatkowe funkcje ekskluzywne dla Trailhuntera obejmują zestaw progów ochronnych, kratkę w stylu heritage z brązowymi literami „Toyota”, fabrycznie zainstalowane dodatkowe przełączniki i bagażnik dachowy ARB.
Cena 2025 Toyota 4runner
Poziom wykończenia | Minimalna sugerowana cena detaliczna |
---|---|
Toyota 4Runner SR5 2WD | $42,220 |
Toyota 4Runner SR5 4WD | $44,220 |
Toyota 4Runner TRD Sport 2WD | $48,700 |
Toyota 4Runner TRD Sport 4WD | $50,700 |
Toyota 4Runner TRD Off-Road 4WD | $50,640 |
Toyota 4Runner TRD Off-Road i-Force Max Hybrid 4WD | $53,440 |
Toyota 4Runner TRD Sport Premium 2WD | $54,060 |
Toyota 4Runner TRD Sport Premium 4WD | $56,060 |
Toyota 4Runner TRD Off-Road Premium i-Force Max Hybrid 4WD | $59,220 |
Toyota 4Runner Limited 2WD | $56,850 |
Toyota 4Runner Limited 4WD | $58,850 |
Toyota 4Runner Limited i-Force Max Hybrid 4WD | $61,650 |
Toyota 4Runner Platinum i-Force Max Hybrid 4WD | $64,310 |
Toyota 4Runner Trailhunter i-Force Max Hybrid 4WD | $68,350 |
Toyota 4Runner TRD Pro i-Force Max Hybrid 4WD | $68,350 |
Dobra wiadomość jest taka, że pomimo tego, że jest całkowicie nowy, podstawowa cena 4Runnera 2025 roku nie wzrosła znacząco w porównaniu z poprzednim modelem, ponieważ poprzedni model zaczynał się od 42 155 dolarów, a nowy od 42 220 dolarów.
Zużycie paliwa Toyota 4Runner 2025
Standardowy benzynowy układ napędowy zużywa 11,8/9,05/10,7 litra na 100 km w mieście/na autostradzie/w cyklu mieszanym według EPA dla modeli 4x2 SR5 i Sport, 11,8/9,8/10,7 litra na 100 km dla modeli 4x2 Limited, 12,4/9,4/11,2 litra na 100 km dla modeli 4x4 SR5 i Sport, 11,8/9,8/11,2 litra na 100 km dla 4x4 Limited i 10,2/9,8/10,2 litra na 100 km dla wszystkich hybrydowych wersji i-Force Max, które są standardowo wyposażone w napęd na wszystkie koła.
Jakie wersje są dostępne dla Toyota 4Runner 2025?
Mamy technicznie dziewięć (!) poziomów wyposażenia – choć dwa z nich to po prostu te same wersje z już dołączonymi opcjami – 2025 Toyota 4Runner zaoferuje szeroki wybór opcji dla kupujących nowy samochód w swoim następnym SUV-ie zbudowanym przez Toyotę.
- 2025 Toyota 4Runner SR5
- 2025 Toyota 4Runner TRD Sport
- 2025 Toyota 4Runner TRD Sport Premium
- 2025 Toyota 4Runner TRD Off-Road
- 2025 Toyota 4Runner TRD Off-Road Premium
- 2025 Toyota 4Runner Limited
- 2025 Toyota 4Runner Platinum
- 2025 Toyota 4Runner TRD Pro
- 2025 Toyota 4Runner Trailhunter
Chcesz kupić auto z zagranicy z zyskiem?
Skontaktuj się z WESTMOTORS, na pewno pomożemy.
Masz pytania?
Zapytaj naszych ekspertów!
Promocje i rabaty dla naszych klientów
Jesteśmy zainteresowani długoterminową współpracą, dlatego co miesiąc przygotujemy nowe, ciekawe promocje i rabaty dla naszych klientów. Wszystkie szczegóły dotyczące promocji można uzyskać u naszych menedżerów.
Podaruj samochód marzeń!
Kup bon podarunkowy dla swoich bliskich z ustaloną ceną naszych usług! Osoba okazująca bon będzie mogła zamówić samochód w dowolnym przedziale cenowym za jedyne 3000 netto za nasze usługi i zaoszczędzić do 60% !
Rabat na ponowne zakupy
Kupując drugie i kolejne auto z naszą firmą otrzymujesz gwarantowany rabat 20% na nasze usługi.

Wybierz samochód już teraz!
Zaznacz 3 parametry: rodzaj paliwa, rodzaj nadwozia i budżet.
Wyślemy Ci kilka korzystnych opcji samochodów, które najbardziej odpowiadają twoim wymaganiom.